None

10 dugo skrivanih fotografija sa Marsa koje su siguran dokaz da postoji život na toj planeti

Nauka i tehnika
Dragana P.
Nauka i tehnika
Nov 08, 2016

Već neko vreme kruže priče o mogućem životu na Marsu i prisustvu vanzemaljaca, koje NASA pokušava da zataška od očiju javnosti. Pogledajte ovih 10 uznemirujućih fotografija i procenite sami.

1. Klasična lica

Klasična lica
Foto: imgix.net
1976. godine ova lica su šokirala svet i postala vrlo poznata, da su se našle na televiziji i u knjigama. NASA je tvrdila da su ona rezultat odsjaja svetlosti i da ne treba da se shvate ozbiljno, međutim mnogi eksperti tvrde da su u pitanju vanzemaljci. Naučnici sada tvrde da je u pitanju samo optička iluzija.

2. Mračna dama

Mračna dama
Foto: courtney-hunt.com
Društvene mreže su poludele kada su videle fotografiju tamne siluete žene na Marsu. Slika je objavljena 2015. godine i jasno pokazuje damu sa dugom kosom. Skot Varing je tvrdio da ona posmatra Mars rover. Astronom sa SETI-ja tvrdi da je ovo samo stena, ali da se nada postojanju života na Marsu.

3. Lobanja Velikog stopala

Lobanja Velikog stopala
Foto: galaxant.com
Džinovska lobanja je jedna od najnovijih objekata koje je otkrila NASA. Fotografisana u junu 2016. godine, lovci na vanzemaljce su tvrdili da je to lobanja nekog ogromnog vanzemaljca. Youtube kanal pod nazivom "Paranormal Crucible" tvrdi da je čudan objekat usnimljen od strane Mars rovera. Napokon Mars ima svoje Veliko stopalo.

4. "Savršena" piramida

"Savršena" piramida
Foto: therichest.com
Najčudniji objekat do sada je pronađen 7. maja 2015. godine i slika pokazuje savršenu piramidu na Marsu. Dok neki ljudi smatraju da je to obična stena u obliku piramide, lovci na vanzemaljce tvrde da je taj objekat sagrađen od strane vanzemaljske civilizacije. Takođe tvrde da je savršenog oblika. NASA je izjavila da je to verovatno vulkanska stena, koja je česta pojava na ovoj crvenoj planeti.
Klikni